سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده خانه هوشمند

در طول دهه گذشته، ما عادت کرده ایم که جنبه های زندگی خود را از طریق فناوری مدیریت کنیم، از بانکداری آنلاین و خرید آنلاین، تا زندگی بسیار راحت تر تورنو اینترنتی. اکنون، یک REVOLUÇÃO SEMELHANTE در NOSSAS CASAS در حال رخ دادن است. خانه هوشمند

 

یا فناوری خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند خانه ای است که عملاً هر جنبه ای را می توان به صورت دیجیتالی کنترل کرد. دوربین، روشنایی، سیستم هشدار، گرمایش و آب ... همه چیز از باز و بسته کردن پرده های شما را می توان از راه دور از طریق فناوری کنترل و کنترل کرد.

 

خانه هوشمند چه مزایایی دارد؟ فناوری هوشمند، کارهای خانه هوشمند را بسیار در دسترس‌تر و مؤثرتر می‌کند و با دانستن اینکه همه چیز طبق برنامه به درستی کار می‌کند، حتی اگر برای مدت طولانی دور باشید، آرامش خاطر را فراهم می‌کند. برخی از فناوری های هوشمند نیاز به دستگاه ها و کنترل از راه دور را کاهش می دهند. این فناوری که روشنایی و گرمایش را کنترل می‌کند، خانه شما را راحت‌تر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که چراغ‌ها و گرما را از راه دور به خانه خود متصل کنید و در هنگام بازگشت به خانه کاملاً آماده باشید.

 

برخی از فناوری‌های خانه‌های هوشمند بیشتر بر امنیت تمرکز می‌کنند - یک سیستم نظارت هوشمند که در خانه شما یکپارچه شده است، به عنوان مثال، در هر کجا که هستید، امکان نظارت دائمی را فراهم می‌کند. شما همچنین می توانید سیستم هایی را خریداری کنید که خانه شما را از خطرات آتش سوزی و سیل محافظت می کند.

 

 

خانه هوشمند چگونه کار می کند؟ فناوری خانه هوشمند را می توان تکه تکه با توجه به اولویت های شما در خانه شما ادغام کرد. باز و بسته کردن پرده های خود از طریق کنترل صوتی بر اساس اولویت های شما است، بنابراین می توانید فقط با آن عنصر شروع کنید. با این حال، روند به طور فزاینده ای به سمت ادغام عناصر مختلف خانه شما در مرکز آن است. هوشمند سازی منازل

 

 

جدیدترین تحولات خانه هوشمند یکی از زمینه های اصلی توسعه موقت یا ظهور سیستم های ایمنی آب برای کشور ما است. سیستم هایی مانند GROHE Sense و GROHE Sense Guard آرامش خاطر و اولین خط دفاعی را در برابر نشت های پرهزینه و آسیب آب فراهم می کنند. سیستم ایمنی آب دارای مزایای متعددی است.

 

حسگرهای موجود در خانه شما قادر خواهند بود تغییرات در سطوح رطوبت را تشخیص داده و هشدار دهند، به طوری که قبل از نمایان شدن هر گونه نشتی از وجود مشکل مطلع شوید. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای هشدار از راه دور از طریق برنامه خانه هوشمند برای اطلاع از هرگونه مشکل استفاده کنید، بنابراین حتی اگر برای مدت طولانی از خانه دور باشید، دقیقاً متوجه خواهید شد که چه اتفاقی می‌افتد. شما می توانید از چنین سیستمی برای قطع جریان آب استفاده کنید تا از مشکل آگاه شوید - حتی اگر در هر زمانی در خانه نباشید.