سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انتخاب شرکت سئو

انتخاب یک نام دامنه که شامل یک کلمه کلیدی مرتبط با ماهیت کسب و کار شما باشد یک امتیاز است، اما الزامی نیست. در مقابل نام دامنه پر شده از کلمه کلیدی، نام دامنه ای را انتخاب کنید که با برند شما مرتبط باشد. سئوکار در اصفهان

 

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما "طرفداران نظافت حیوانات خانگی" نامیده می شود، شما یک نام تجاری دارید که منحصر به فرد است، اما همچنین شامل یک کلمه کلیدی احتمالی برای کسب و کار شما است - "نظافت حیوانات خانگی".

 

انتخاب یک نام دامنه که شامل یک کلمه کلیدی مرتبط با ماهیت کسب و کار شما باشد یک امتیاز است، اما الزامی نیست.

بنابراین، انتخاب یک نام دامنه مانند "petgroomingpros.com" عبارت مربوط به "نظافت حیوانات خانگی" را ترکیب می کند و به مشتریان مشخص می کند که شرکت شما چه خدماتی را ارائه می دهد.

 

تحقیقات گسترده ای برای کلمات کلیدی انجام دهید تا عبارات محبوب و مرتبط برای کسب و کار خود را کشف کنید. هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی ممکن را تهیه کردید، آن را به خاص ترین و متمرکزترین عبارتی که واقعاً شرکت شما را توصیف می کند محدود کنید.

 

اگر این مسیر را انتخاب کردید، مطمئن شوید که کلمه کلیدی انتخابی برای بازدیدکنندگان بالقوه ساده و به یاد ماندنی است و آن را کوتاه و ساده نگه دارید. علاوه بر این، کلمات کلیدی متمرکز بر جغرافیایی ممکن است مشتریان محلی را جذب کرده و کسب و کار شما را از رقبای اطراف خود متمایز کند.

 

3. طول نام دامنه را در نظر بگیرید

کاربران اغلب می توانند به راحتی نام دامنه کوتاه تری را به خاطر بسپارند و در مرورگر خود وارد کنند. نام دامنه‌ای را که بیش از سه کلمه طولانی نباشد، هدف بگیرید و از ارقام و خط فاصله دوری کنید.

 

یک نام دامنه ساده و بدون پیچیدگی علاوه بر ساده‌تر کردن کشف وب‌سایت شما برای افراد، بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا نام شما را به خاطر بسپارند.

 

نام دامنه‌ای را که بیش از سه کلمه طولانی نباشد، هدف بگیرید و از ارقام و خط فاصله دوری کنید. سئو فروشگاه اصفهان

 

نام دامنه ای را انتخاب کنید که به طور دقیق وب سایت یا شرکت شما را توصیف کند، زیرا ممکن است به ایجاد اعتماد و جلب مشتری صحیح کمک کند.

 

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما به توصیه ها و راهنمایی های باغبانی مربوط می شود، نام دامنه ای مانند "GreenThumbGuru" یا "GardenSolutions" ممکن است برای بازدیدکنندگان بالقوه مناسب تر و جذاب تر باشد.

 

برعکس، یک نام دامنه عمومی مانند "Website101" مشخص نمی کند که چه نوع اطلاعاتی در وب سایت شما وجود دارد. یافتن تعادل بین به یاد ماندنی بودن و جزئیات بسیار مهم است زیرا انجام این کار باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.

 

4. از استفاده از اعداد، خط فاصله یا کاراکترهای خاص خودداری کنید

از استفاده از ارقام، خط تیره و سایر کاراکترهای خاص در نام دامنه خود خودداری کنید. افزودن این اجزا به نام دامنه شما ممکن است وسوسه انگیز باشد تا آن را متمایزتر کند، اما انجام این کار باعث می شود مصرف کنندگان به خاطر سپردن و نوشتن صحیح آن را دشوارتر کنند.

 

به عنوان مثال، اگر نام دامنه شما "Garden-Solutions-101" باشد، مشتریان بالقوه می توانند خط فاصله را نادیده بگیرند یا سهوا به جای نام کامل، "1" را وارد کنند. این رویکرد ممکن است منجر به از دست رفتن ترافیک و مشتریان احتمالی شود.

 

حفظ نام دامنه کوتاه و به یاد ماندنی بدون کاراکتر یا اعداد خاص ترجیح داده می شود.

 

5. اطمینان حاصل کنید که تلفظ و املای نام دامنه آسان است

هنگام انتخاب نام دامنه، سهولت تلفظ و املا را در نظر بگیرید. یادآوری یا به اشتراک گذاشتن نام دامنه ای که تلفظ آن چالش برانگیز است برای افراد می تواند چالش برانگیز باشد.

 

به طور مشابه، اگر املای نام دامنه شما چالش برانگیز است، مشتریان بالقوه ممکن است در یافتن وب سایت شما با مشکل مواجه شوند یا به طور کامل در وب سایت دیگری نصب شوند. نام دامنه ای را انتخاب کنید که برای افراد آسان باشد تا به درستی صحبت کنند و بنویسند تا از هرگونه اشتباه جلوگیری شود.

 

6. پتانسیل رشد یا گسترش آینده را در نظر بگیرید

حتی اگر نسخه فعلی شرکت یا وب سایت شما دارای تخصص یا تاکید خاصی باشد، می توانید در آینده تمایل به رشد یا تغییر مسیر داشته باشید. بنابراین، انتخاب یک نام دامنه انعطاف پذیر که گزینه های جایگزین شما را محدود نمی کند ایده خوبی است.

 

بینش کارشناسان از

لوگوی گوگل

"من گاهی اوقات به مردم می گویم که اگر شروع به کار می کنید، ممکن است تمرکز روی نام تجاری خود به جای کلمات کلیدی منطقی تر باشد، زیرا وب سایت شما احتمالا در طول زمان تکامل می یابد ... دراز مدت فکر کنید، زیرا تغییر نام دامنه شما همیشه یک مشکل است. عذاب، عذاب دادن."

 

جستجو کردن رکورد

منبع

این عمل ممکن است مستلزم انتخاب نام دامنه ای باشد که عمومیت یا انعطاف پذیرتر باشد و از استفاده از عبارات بسیار محدود یا محدود خودداری شود. با در نظر گرفتن امکان گسترش در آینده، می توانید اطمینان حاصل کنید که نام دامنه شما همچنان کاربردی و ارزشمند است، زیرا تجارت شما توسعه می یابد.

 

به عنوان مثال، اگر یک بوتیک لباس به نام «جنز لباس های قدیمی» دارید، ممکن است بخواهید به جای آن نام دامنه ای مانند «بوتیک جین» را انتخاب کنید. به این ترتیب، اگر در آینده شرکت خود را توسعه دهید و پوشاک یا لوازم جانبی مختلف ارائه دهید، نام دامنه شما امکانات شما را محدود نخواهد کرد.

 

7. نام دامنه انتخابی خود را با یک ثبت کننده دامنه مورد اعتماد ثبت کنید

گام بعدی این است که پس از انتخاب نام دامنه توسط یک ثبت کننده معتبر دامنه، نام دامنه را ثبت کنید که از اهداف شرکت شما پشتیبانی می کند و فضایی برای گسترش آینده باقی می گذارد.

 

ثبت نام دامنه شما می تواند اطمینان حاصل کند که از نظر قانونی متعلق به شما است و دیگران را از استفاده از آن منع می کند. انتخاب یک کار قابل اعتماد