سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بازاریابی دیجیتال را شروع می کنید؟

-

گرافیک وب سایت

بیایید با آن روبرو شویم، یک وب سایت اولیه یکی از اولین گام ها برای شروع آنلاین است. تصویر Spoon Lancer

برای شروع بازاریابی دیجیتال - اگر واقعاً از صفر شروع می کنید - باید تمام اصول اولیه را بدانید، که اگرچه چندان جذاب نیستند، اما بسیار مهم هستند. یعنی: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

ایجاد یک وب سایت که برای کاربر بهینه شده باشد (قابلیت حرکت آسان و با یک پیام واضح)، برای دستگاه های مختلف (که در همه تلفن های همراه و دستگاه های صفحه نمایش مختلف کار می کند) و برای موتورهای جستجو (تا گوگل و غیره شما را پیدا کند).

با یک صفحه شرکت ساده در لینکدین، یک صفحه فیس بوک، یک حساب اینستاگرام - یا هر سه مورد، یک حضور در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

سرمایه گذاری روی چند آگهی پولی – چند آگهی ساده در فیس بوک یا گوگل تا افراد بیشتری آنچه را که شما پست می کنید ببینند.

اگر این اصول اولیه را ندارید، قبل از رفتن به قسمت سرگرم کننده از آنها مراقبت کنید. وقتی آماده شدید، می‌توانید با آخرین روندها در استراتژی، طراحی و اجرا آزمایش کنید.

مبانی بازاریابی دیجیتال: The 5 Ws

-

1. چرا می خواهید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید؟ بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

گرافیک بازاریابی

درک اهدافتان به شما کمک می‌کند تا یک برنامه بازاریابی دیجیتال بسازید که برای شما مفید باشد. تصویرسازی توسط Pinch Studio

قبل از انجام هر کاری، همیشه باید ابتدا دلیل انجام آن را درک کنید. چشم انداز شما برای شرکت شما چیست؟ امسال چه اهدافی داری؟ در مورد بازاریابی چه اهداف خاصی دارید و بازاریابی دیجیتال چه نقشی در این امر ایفا خواهد کرد؟

 

بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. با تبدیل کردن آنها به طرفداران برند خود با این مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. و در نهایت محصولات و خدمات خود را بیشتر بفروشید. بنابراین تمرکز شما بر چه چیزی خواهد بود؟ (و نه، شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید - حداقل نه در همان زمان!)

 

قبل از اینکه وارد ویدیوها، مقالات یا قالب های تبلیغاتی مختلف در فیس بوک یا اینستاگرام شوید، تصمیم بگیرید که از بازاریابی دیجیتال خود چه می خواهید.